dissabte, 22 de juny del 2013

Properes lectures

Als membres d'aquest blog ens agrada molt fer lectures conjuntes i també ens agrada tenir temps per aquells llibres en que no compartim tant els gustos, així que mirem de tenir temps per a tot.

A punt de començar el mes de juliol, i veient, doncs que ens quedarà mig any per davant, hem pensat de fer, en aquest període, tres lectures compartides (més o menys una cada dos mesos) i, en un primer moment, les triades han estat aquestes:


1.- L'ombra de l'atzavara, de Pere Calders.
2.- Les aventures de Tom Sawyer, de Mark Twain.
3.- El pare Goriot, d'Honoré de Balzac.

Són tres obres absolutament diferents. La primera d'un autor català, la segona d'un nord-americà i la tercera d'un francès (tot i que la idea és llegir-les les tres en català). Tot això encara s'ha d'acabar de perfilar, però el que sí que ja hem decidit és que, a primers de juliol, ens espera Pere Calders! Si algú es vol apuntar a fer la lectura compartida serà molt ben rebut :-)

Aviat en MAC farà el post dividint l'obra en els diferents posts de lectura, etc.

9 comentaris:

  1. M'apunto a totes tres!! :-))

    Si no ho he entès malament, amb l'ultima frase has volgut dir (de manera subliminal, això si) que el proper post em toca a mi, no? ;-DDD

    ResponElimina
  2. MAC, t'agraeixo molt el teu oferiment, absolutament espontani, a fer el proper post, gràcies, de veritat!! :-DDD

    Ens esperen bones lectures!! Ja tinc ganes que arribin!!

    ResponElimina
  3. És que quan un "pilla" les coses a la primera, no cal que li diguin dues vegades. ;-DD

    I tant que són bones lectures, jo també tinc ganes de posar-m'hi. Comencem doncs amb Calders al juliol. A finals de la setmana que ve o començaments de l'altra, publicaré aquest post que tan espontàniament m'he ofert a fer. :-))

    ResponElimina
  4. Perfecte!! Ja somric tan sols pensar que s'apropa una nova lectura conjunta... Què ens oferiran els nous llibres? ens agradaran? quins més? :-))))

    ResponElimina
  5. Jo m'apunto al Calders de moment... ja l'he llegit, però rellegiré... Calders s'ho val!!!

    ResponElimina
  6. Iupiiiiiiii!!! Confesso -i no menteixo- que esperava que precisament TU, CARME, veiessis aquest post perquè sé com t'agrada CALDERS i jo pensava... "ostres, ostres, ostres, que ho vegi, que ho vegi..." :-DDD

    Ho passarem molt bé! ;-) Ja veuràs com organitza en MAC les lectures, per poder anar comentant a mesura que anem llegint sense avançar-nos a dir alguna cosa que pugui descobrir res al que vagi més enrere (normalment jo) :-))

    (Aquest Calders meu de la foto és el que vaig comprar a El Magatzem hehe)

    ResponElimina
  7. Benvinguda Carme, m'agradarà compartir una lectura amb tu. :-))
    Per mi, "L'ombra d'una atzavara" també serà una relectura però ja fa força temps que la vaig llegir i tinc ganes de tornar-ho a fer que m'ho passo molt bé llegint a Pere Calders.

    ResponElimina
  8. lectures....no se pas si podré afegir-me ja veure com pinta el meu juliol...endavant lletraferides i lletraferits!

    ResponElimina
  9. Has vist, ELFRI? S'hi ha apuntat la CARME al menys per aquest de CALDERS!!!

    A veure si t'ho pots organitzar per fer-ne alguna!! ;-))

    ResponElimina